dinsdag 7 januari 2014

Wonderlijke genezing door Jezus/Yeshua verbaasd Israëli's



Toen Therese Daoud in het Ichilov Ziekenhuis in Tel Aviv kwam met een enorme tumor, zeiden de artsen dat haar enige kans om te overleven zou zijn om het been te amputeren.

De medische staf en het land waren sprakeloos over wat er in de maanden daarna is gebeurd. 'Als iemand mij het ​​verhaal had verteld van wat er gebeurde met Therese, zou ik hebben gezegd dat hij gek is en hem of haar naar een psychiatrisch ziekenhuis hebben gestuurd', zei professor Ya'akov Bickels, hoofd van de Orthopedische Oncologie afdeling van het ziekenhuis. 'Maar ik was er bij, ik heb het met mijn eigen ogen gezien'.

De professor beschreef wat hij zag als een kwaadaardige tumor 'met de grootte van een sinaasappel'. De biopsie toonde een sarcoom, een van de meest agressieve en angstaanjagende tumoren, lichtte Bickels toe. 'Bij een tumor die zover was ontwikkeld was de enige behandeling die we Therese konden aanbieden het amputeren van haar been'.

'Ik was in shock toen de artsen me dit vertelden', zei Therese, lerares wetenschappen op een middelbare school. 'Ik dacht dat hij over iemand anders sprak. Maar ik had geen keus. Ik ging me al voorbereiden op een leven met één been'.

Therese stuurde laboratoriumtesten en röntgenfoto's naar de VS voor een second opinion, maar ze gaven haar dezelfde prognose. Het been moet worden geamputeerd om haar leven te redden.

............ Therese liep, met een brede glimlach op haar gezicht, drie maanden later zonder hulp het kantoor van Bickels binnen. 'Wat is er met jou gebeurd?”vroeg hij. 'Ik heb gebeden', antwoordde ze.

Bickels was verbijsterd en liet Therese meteen een MRI-scan maken, maar de resultaten waren niet te ontkennen. Het dodelijke gezwel was sterk gekrompen. 'Zoiets gebeurt gewoon niet', stamelde de professor. 'Een gezwel van dit type kan niet zomaar krimpen'.

Artsen en verpleegkundigen konden de resultaten niet geloven, zodat ze een andere biopsie lieten uitvoeren. Maar tevergeefs, er was geen kanker, die was nu helemaal uit haar lichaam verdwenen. 'We hebben de rapporten telkens weer gecontroleerd', zei een verbaasde Bickels. 'We konden gewoon niet accepteren dat de kanker zonder enige behandeling was weggegaan'.

Israëlische media hebben over het wonder geschreven, en ze erkennen dat het niet mogelijk is om uit te leggen wat er met Therese is gebeurd, anders dan door de kracht van haar geloof.

Ziekenhuispersoneel en verslaggevers reisden zelfs naar het huis van Therese, zoekend naar een andere verklaring. Ze proefden het voedsel dat ze eet en controleerden het water dat ze drinkt, maar er was geen fysische verklaring. Ze vertrokken, wijzend naar de enige onmiskenbare, onvermijdelijke en zeer ongemakkelijke optie - dat gebed tot Yeshua (Jezus), de Messias van Israël, vandaag nog steeds geneest.

Lees gehele artikel op: israeltoday

Read: Miraculous Healing in Jesus Stuns/Yeshua Israelis