zondag 16 augustus 2009

De Status van Jeruzalem Vs. ChristenUnie



Wij zijn 200% voor een ongedeeld Jeruzalem, onze toekomstige woon/regeringsplaats met Jezus/Yeshua! Daar wil de Evangelische Christen-Zionistische Partij voor strijden; en dat ook kenbaar maken aan de politiek.

De ChristenUnie heeft de status van Jeruzalem verkwanseld aan het regeerakkoord om toch mee te kunnen regeren. Joël Voordewind schreef mij op 08-07-09: "Tenslotte wij zien oost-jeruzalem ook niet als bezet gebied, maar zoals we ook abortus niet weer strafbaar konden stellen in het kabinet hebben we dit [de status van Jeuzalem als ongedeelde hoofdstad van Israël] ook niet binnengehaald tegenover de andere twee grote coalitiepartijen (PvdA & CDA)"

Daarom heb ik mijn CU-lidmaatschap direkt opgezegd, en heb ik hen profetisch gewaarschuwd dat dit een vloek over ons land zal brengen.

"Bidt Jeruzalem vrede toe (maar niet de valse vrede)!: mogen wie u liefhebben, rust genieten" (Psalm 122:6)

"Indien ik u vergete, o Jeruzalem, zo vergete (mij) mijn rechterhand; mijn tong kleve aan mijn verhemelte, als ik uwer niet gedenk, als ik Jeruzalem niet verhef boven mijn hoogste vreugde." (Psalm 137:5,6)